Aleynaa1 Reyap hastanesinde doğum yapan yada kontrole giden varmı acaba merak ediyorum . Doktorları nasıl yada doğum nasıl ilgililer mi
Aysdgrmnci Aleynaa1 ben 8 aydır gidiyorum, doğumu bekliyorum Nereida hocam ile gayet memnunum. İki arkadaşım da doğum yaptı, ben de iki gün kadar 17. Haftamda serviste yattım. Temizliği, ilgileri ile bir sorun yaşamadım. Memnunum.
Colaklardankubra 14 haftalığım nereida bir doktora gidiyordum kadın aşırı yoğun gittiğim de de sürekli bekliyorum ve memnun kalmadım başka acil de de iki doktora muayene olma fırsatım oldu onları da beğenmedim şimdi yeni bir doktor gelmiş benim doktorum ya izinde ya raporlu beni direk ona vermişler bende gittim ondan memnun kaldım ismi Erhan Hüseyin cömert beğenirsem ona devam edicem evime yakın olduğu İçin
ErdemirinAnnesi Aleynaa1 doktor para aldı bizden kaçıp gitti bügün hastalardan para alıyormuş yengem orda doğum yaptı küveze aldılar işleri güçleri para arkadaşımda ordaydı vazgeçedi onunkinide aldılar yeni doğan hepsini alıyorlar önermem şahsen bende giriyordum ultrasyondan tamam baktı bitti bidaha şu şu tarihinde gel diyordu önermem
Colaklardankubra Aleynaa1 bana da baya övdüler o yüzden gittim ama sonuçta özele gidiyorsak bi ilgi bi gülümseme yada bi suratına bakılsın istersin dimi kürtaj olmustum kürtaj sonrası odasına gittim zaten psikolojik olarak bitiğim bana dediği şey bu ilacın geçmiş olsun odaya girmem le çıkmam bir oluyor her defasında
Zara58 Bende gönül kazezoğluna gitmiştim şahsen önermem. İşleri güçleri para. Medicana ya gidiyorum çok memnunumm
Aleynaa1 ErdemirinAnnesi yaa bende gitmem ozaman . Zaten kimse önermemiş bi tane bile olumlu yorum gelmedi şu zamana kadar. Çok teşekkür ederim. Şuan ki gittiğiniz hastane de doğumun fiyatı nedir
ErdemirinAnnesi Aleynaa1 sezeryan 4500 -4000 bin normal 3000 veya 3500 muane 150 tl fiyatlar güncelendi fiyat daha almadım muhtamelen 500 koymuşlardır pazartesi öğrenicem