Ssymysf Merhaba 13 haftalik hamileyim 😊 önümüzdeki hafta kontolümüz var cinsiyetini öğrenebilir miyiz sizler kaçıncı ayda öğrendiniz😍
MuhendisHanim Ssymysf İnşaAllah gösterirse neden olmasın. Ama net söylenmeyebilir.. 😇 Biz 12+3 de öğrenmiştik ..
gokcekocyigit07 Bebeğin pozisyonu uygunsa eğer görebilirsin, ilk kızımda 11 de 2. kızımda 22. haftada ayrıntılı ultrasonda ancak öğrendik, hayırlısı olsun 🤭
AlyaEkmen_ Pozisyona bağlı 🤗11.hafta yüzde 99 dedi ben 16.haftaya kadar bekledim kimseye söylemedim 16.haftalliken yine aynı şeyi söyledi erkek değişmez dedi , 💙 yani cihaz yeniliği ve bebeğin pozisyonu çok önemli 🥲🙊
BerayAzra 12+5te tahminde bulundu doktorum. Aynı doktorum ilk gebeliğimde 12. Haftamda kızımı da bilmişti😊
Busraduragan Ssymysf iyi bir doktor ve cihazı kaliteli ise öğrenebilirsin birde bebeğin pozisyonuna bağlı tabii benim doktorum medicana da cihazları da oldukça iyi 11 haftada %80 kız dedi bana ben bile şaşirdım beklemiyordum bu kadar erken çünkü 🌸