Herkes merhaba, 36+3 haftalık hamileyim
Bugün kontolümüz vardı doktorum bebeğin üst kol ve üst bacak boyu kısa dedi 10 gün kadar geriden geliyor. Bir hafta önce kontolümüz vardı o zamanki ölümüne baktım haftasıyla uyumlu ölçmüş, bir haftada böyle bir şey olabilir mi? İkili taramamı sordu bi sorun yoktu dedim o zaman boşver takma dedi bacak kol kısalığını benim boyum 1.65 sana benzemiş demekki dedi. Ben de 54 cm doğmuşum ama neyse ay kafam çok karıştı ve biraz endişelendim açıkçası, yaşayan var mı?