Taskin_61 Kızlar 20+2 haftalık hamileyim ,bebeyim geceleri cok hareket ediyor gündüzlerine sırt üstü yatinca ediyor,,,sizin bebisleriniz ne sıklıkla hareket ediyor ,gecelerimi daha cok gündüzlerimi💝
Dilekcnkn Taskin_61 O haftalarda benimde hep akşamları hareket ediyordu sonraları gündüzleride başladı oturduğum veya uzandığım an başlardı şimdi 31. Haftaya giricem ya dönüyor , ya baskı yapıyor bilmiyorum birşeyler yapıyor anlamıyorum ama baya hareketli
Zelsonr Taskin_61 32+5 haftalığız💙 Maşallahı var oğluşumun durdurana aşk olsun😂🤭 canımı acıtıyor bazen kemikleri batıyor ama olsun vurmayinca daha telaşlı oluyor insan hareket edince bari içim rahat💙💙
kucukadam Taskin_61 benim oğlan sabah erken aksam gec saatlerde oynuyor gün içinde sakin. 32+6 oldum. İlk 23.haftada hareketleri hissettim. Geceleri de uyandıracak kadar olmuyor henüz 🥰
0322sukran Taskin_61 ne zaman hissetmeye başladınız benim de ilk gebelik 18+5 haftalığım cok sabırsızım hissetmek için
Bebekhemsiresi-1 Zelsonr aynen benim de öyle , maşallahı var. 32 haftalık olduk bugün kontrolüm vardı en geç 2 saatte bir hareket etmeli dedi. Ne 2 saati dedim hiç durmuyor 😅🥰
Zelsonr Bebekhemsiresi-1 Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲💜 Ee iki saat boyunca hareket etmezse sıkıntı mı oluyor ki🤔 Çok güzel demişsin durmuyorlar maşallah😂😂🤭
Taskin_61 0322sukran ben 17 haftamda hissetmeye başladım,, ama hareket etmiyorsa yani hissetmiyorsanız endişelenmeyin bu normal,,,,1 ,2 hafta sonra hissetmeye başlarsın Insnalah 😊 sonrasında zaten hiç durmaz
busrabyrm97 İlk gebeliklerde genelde 20.haftadan itibaren hissedilir onun öncesinde hissedilen bağırsak hareketleri oluyo bnde ilk 20.haftamda hissettim 24 haftalık olduk her gün özellikle akşamları bi 5 dakika aralıksız hissediyorum gün içinde de ara ara
Elcnbykckr Taskin_61 21+3 genelde sabahları cok erken saatlerde hareketli oluyor bide gün içinde geceleri uyuyor sanırım ☺️
AnayimBenAna_ Taskin_61 sürekli hareket ediyor hiç durağı yok ne gecemiz var ne gündüzümüz :) gece uykudan uyanıyorum sürekli iki gündür daha fazla :)