Nayhan banada aynılarını yaptılar açılma varmı diye kontrol,nts,kan tahlili,idrar tahlili,idrar kültürü,smear,delik deşik oldum ama hiç bir şey çıkmadı hepsi tertemiz doktor bebek kilo aldığı için diyor ama ileriki haftalarda ne olacak anlamadım ki nasıl gecicek hamilelik🥺