Denizfatih41 Kızlar gebelik şekerim açlık 70 tokluk 144 çıkmış nasıl acaba salı günü gösterecem sonuçları
nur_mkk14 Denizfatih41 benimde 143 cıkmıstı doktor sınırdan yüksek dedi dikkat etmen gerekiyor dedi bende diyet yapıyorum artık🤷🏼♀️
Gulsah1616 Denizfatih41 şeker yüklemesi yaparken mide bulantısı yaşadınız mı? Ben de yarın yapacam içeceğim şekerli su midemi bulunduracak ve kusacam diye çok korkuyorum
Sevilss Sanırım normal çıkmış ben yaptırmıyacağım için hiç ilgilenmedim internetten de yazıp bak normal aralıklar ne diye
Denizfatih41 Gulsah1616 aşırı bı mide bulantım olmadı elmalı asitli içecekti bildiğin ama açken içtiğin için biraz kötü olabilir miden
honeyland Gulsah1616 75 ml içtim içtim ama bana sor hızlı içildiği için çok kötü mide bulantısı yaptı bende anca dışarı çıkıp temiz hava aldım öyle kendime geldim Umarım sende mide bulantısı olmaz
Gulsah1616 honeyland ya ben bugün şekerime baktırdım ama doktor sadece kan yokuyla baktı. Böyle birşey mümkün mü? Yani önce aç ilken kan aldı sonra kahvaltı yaptım bir saat sonra tok karnına kan aldı. O şekil açlık tokluk şekerime baktım. Anlamadım 🤷♀️
Saripapatyam1 Denizfatih41 benmde tokluk 150 çıkmıştı sınır 140 oluyor doktor dikkat etmemi söyledi sadece
ylz12 benimde 200 çıkmıştı dahiliyeye yonledirmisti doktorum insülin verdi bebeğin 2 hafta önde oldugunu söyledi kontrol altındayım bende diyet yapıyorum baya indi o sayede ama açlık şekerim hala 100