Elisaturgut Kızlar merhaba korse aldınız mı ne yaptınız güzel araştırıp alan var mı? Ya da ne almayı düşünüyorsunuz korse olarak
Tazemomyyy Elisaturgut yamuna korse aldım bu 3. Alışım çok memnunum normal doğum yapıcam bi aksilik çıkmaz ise sezeryan için nasıl olur onu bilemem ama
Zhraaltun Elisaturgut dgumdan hemn snra norml balenli ve curt cirtki olandan takacm snraki aylardada yamuna takcam
Tazemomyyy buiyimi ben askılı daha önce aldım oda iyi ama göğüsleri aşırı yukarı kaldırıyor askısız aldım benim sırt kısmım yağlı taşmaya müsait olduğu için Kendi bedenimden 2 beden büyük aldım tabi siz kendi ölçünüze göre alın yada doğum yapın sonra alın