Esras88 maalesef benimde kaybım var ve bir şey mi oldu korkusu ile yaşıyorum. Bazen sırf düşünmemek için gebe olduğumu birike unutmaya çalışıyorum yaşadığım kayıptan ötürü tam bir bağ da kuramıyorum kendimi gebe gibi de hissetmiyorum yine kaybedeceğim korkusu ile. Zor bir süreç keşke her an iyi olduklarını görebilsek ama maalesef göremiyoruz