Tkr Sağlık ocağında kan vermiştim. İnsülin biraz yüksek çıktı doktor hamur, ekmek, va şeyleri azaltmamı söyledi. Benm ailemde şeker hastası olan kimse yok. Bu ara çok hamur yemiştim acaba o yüksekltmiş olabilr mi?
Nurunannesiii12 Tkr kötü beslenmeye bagli şeker ortaya çıkabiliyor gebelikte.diyet tarzı başkanın geçebilir bu durum.doktprunuz uyarmis zateb saglikli beslenince bi sorun olmuyor seker cikinca ailede seker hastaligi olmasi gerekmkyor beslenmeye bagli bi durum
fenci_anne Tkr evet canım hamurla yapılan herşey şekeri yükseltir ben şeker hastasıyım biliyorum, dikkat edin diyet yapın şeker bebeğe zarar verir
Tkr fenci_anne korkulcak kadar yükselmemiş, doktor bşraz yüksek düzgün beslen düşer dedi. Ama bebeğime zarar vermemiştir değil mi?
Nurunannesiii12 Tkr bunu bilemem doktorunuza sorabilirsiniz.bu kadar bilgim yok malesef.kptu beslemekte devam ederseniz bebek te aşırı kilo olur denebiliyor bebekte de çıkabilir deniyor kontrol ederseniz geçebilir detaylı şeyleri doktorunuza danışın ben ne desem boş kalır su an için.
fenci_anne Tkr yok canım sanmıyorum bişey olmaz benim arada bi yüksek çıkıyor insülün kullanırım ama diyeti bozarsam yüksek çıkıyor sürekli kontrole gidiyorum bi sorun yok şuan bebeğimde 140 ı geçmezse tokluk şekeri bişey olmaz ki benim 200 oluyor bazen stres kaynaklı da okutur yemekten değil sadece ama dikkat edin şekerli ve hamur işi yemeyin Sebze ve protein ağırlıklı beslenin , tam buğday ekmeği tüketin beyaz ekmek değil