Ruyaruya12_ Annişler, BİM’den kiwi hava nemlendirici aldım 65 TL ye internette 150 200 arası değişiyor . Suan her Bimde var mı bilmiyorum ama kullanıcı yorumları da çok iyiydi 🤭
nevamm1 Ruyaruya12_ ayyy bizimki kış bebeği mecbur almamız lazım koloriferden dolayı biz bile dayanamıyoruz nemsiz ortama fiyatı çok uygunmuş inşallah memnun kalırsın 🙏 bende araştırıyorum
MerveNur- Ruyaruya12_ denediniz mi iyi çalışıyor mu ben de alacaktım pahalılara bakıyordum da eğer iyi çalışıyorsa ona bakalım
Ruyaruya12_ nevamm1 diğerleri biraz pahallı geldiği için bende bir kaç ay sonra alırım diye düşünüyordum . Baktım çok uygunmuş aldım inşallah başkaları da faydalanır
Ruyaruya12_ MerveNur- bende diğer ürünler pahallı diye biraz kış aylarını bekliyordum almak için 🤭 denedim buhar gücü çok iyi , alt kısmına akıtma da yapmıyor . Hafif bir ürün az yer kaplıyor . Aromatik yağ koyma haznesi de var
MerveNur- Ruyaruya12_ valla ben de niyetlendim ama sorduk bime gelmemiş sanırım sizinki markette önceden beri kalmış umarım tekrar gelir uygun fiyata da biz de alırız burası felaket kuru 😊