Kızlar bugün kontrolüm vardı. 33+4 haftalığım. İki hafta önceye göre kilo almış ama kilo alma hızı düşmüş dedi. 1900 küsür olmuş dedi. Yine normal sınırlar içinde ama yine de takipte kalalım dedi. Plesenta kan akışı ve suyu güzelmiş. Ben ne yersem kilo alır acaba ?