Hanımlar merhaba ilk doğumum normal ikinci acil sezaryen oldu 28 haftamdayım doktor kontrolünde bana istersen normal yaptırabilirim dedi çok heyecanlandım çünkü sezaryenden sonra kendimi çok zor toparlamıştım. Sorum şu ki şu an covid pozitifim ve muhtemelen bel fıtığım da var bunlar normal doğurmama engel olabilir mi ? Bilenlerden yorum bekliyorum 🤗