6haftalikken devlet hastanesinde muane oldum kese var bebek daha yok demislerdi 2hafta sonra tekrar gel dediler cok korkmustum acaba bos gebelik mi diye Allah korusun aklima turlu turlu sey geldi ve dayanamadim ve bu gun ozel hastaneye gitim bebegimide gordum kalp atisinida duydum sukurler olsun Rabbim kimseyi evladiyla sinamasin aminn 7hafta 3gunluk olduk bu arada :)