Buseninannesi_21 Kizlar mutfakta yerleri sildim çömelerek ve acidi da vajinam batma gibi biraz dinlendim kalktim yürüyünce yine batma agri gibi his oluyor yanlar da sizce vajinam aciliyomudur aksam üzeri de biraz yüricem sizce faydasi olur mu?
Eylem_kaya07 Valla benim doktorum bana az önce dedi ki Bol bol eğil kalk . Yürü yürüyebildiğin kadar dedi bebek basının birazını kanala koymuş dedi