Arya-h Ben oldum malesef. Şiddetli sırt ağrısı ile başladı ve miğde bulantısı. Eşime hap getirdiler ben ise ağrılarım için parol aldım. Çok şükür iyiyim. Öksürük kaldı oda zamanla geçer inşallah.
Gulonuz Shnern aa çok geçmiş olsun .. durumunuz nasıl ağır mı geçiriyorsunuz malum ilaç kullanamıyoruz bebeğin durumu nasıl
Shnern Gulonuz bebeği bilmiyorum hareketleri takip ediyorum bir iyiyim bir kötü ama 5 liitre su tüketmeye çalışıyorum günlük belki daha fazla tikanigim hep sesim boğuk arada öksürük balgm
Arya-h Gulonuz teşekkür ederim. Detayliya randevum vardı ertelendi. Yarın test yaptircam negativ çıkarsa pazartesi randevum var detaylı için. Bebek için sordurdum. Haftası daha küçük diye birşey olmaz demiş. 23 haftaligim. Valla tekmeliyor inşallah iyidir 🤗
Kbrkya Bende ikinci covid oldum suan 37 haftalığım ağrılarım cok benimde bi tel parol içebiliyorum ikinci günüm daha bol bol vitamin alıcaz artık allah yardımcımız olsun
Eda5858 Kbrkya agrınız çoksa hastaneye yatmanızı tavsıye ederım agrıları kesiyorlar serumlarla evde 2 gün agrı cektım burda ilaçlar hemen kesti
Kbrkya Eda5858 ilk gün serum ağrı kesici felan verdiler ama tekrsr başladı bugün çok artarsa gitmeyi düşünüyprım bende
Gulonuz Shnern çok kişi olmuş korona ama bebekler sağlıklı oluyor genelde umarım sağlıkla kucağınıza alırsınız 🥰
Maideee1 Shnern aynı belirtiler ya bende de öksürük balgam tıkanıklık var sesim değişmiş yarın beşinci günüm olacak inş. Su buharı yapmaya başladım bugün inş iyi gelir 🙏 geçmiş olsun