Merhabalar, 33+3um ankaradan gorev yaptığım yere uçakla döneceğim. Bugun doktordan rapor aldim tarih imza kase var ucaga binmesinde sakinca yoktur yaziyor raporda ama antentli kağıtta olmasi lazm filan diye bir seyler okudum. Sorun yasar miyim acaba ya devlet hastanesinden aldim raporu.daha önce böyle ucak raporu alan var mi?