Zynpdur Hamile resimlerine bakıyorum heo kılsız çatlaksız benım nıye öyle degol. Sız gobek kıllanırızı alıyor musunuz? Ben korkuyorum almaya
Ece06 Zynpdur ben alıyorum paso sir ağda yapıyorum ilk aydan bu yana ama bende tüye karşı tahammülsüzlük var o yüzden alıyorum barışık değilim sebebi bu yıllardır böyleyim ... çok takıntı yapmıyorsan boşver dursun şimdilik
Tunurr Zynpdur 13 haftalığım göbek bölgemde aşırı kıllanma oldu çok rahatsızlık hissettiğim için doktoruma da danışarak ağda yaptırdım. Bi sıkıntı yaşamadım. Eğer sizin de benim gibi aşırı siyah şekildeyse doktorunuza sorarak aldırabilirsiniz. Zira bu dönemlerde bizim gibi anne adayları kendilerini çok çirkin hissedebiliyor 🙄
Nily Zynpdur wallah bendede cikti gobusumde Doktor aldirma dokulcek ddogimdan sonra dedi Bende aldirmiyorum aman bide oraya surmiyim agda sonra hep ugrasmak sorunda kalirim. Normalde cok yok:)))
tomurcukannesi Zynpdur benimde tüylendi karnım. Kıl değil ama açık renk tüy. Eşim kesinlikle almamı istemiyo nasılsa dökülücek doğunca diyo. Ben ellemiyorum o yüzden
Duyguynrky Benim kıllı valla 😂 yani koyu değil sarı siyah arası oldu almıyorum da hiç umrum değil en güZel şeyin eseri onlar belki doğumdan sonra gitmezse alırım
Kebire Çatlak kıl gani gani yapacak bişey yok hiçte almayı düşünmüyorum hamilelikten iyice çoğaldı dökülmesi dilegiyle
Kubranurbulur Nily doğumda değilde benim normalde göbeğimde tüylrnme var onlar da dökülüyor mu doğumdan sonra ?
Babyboymom Zynpdur ben kadın jileti ile alıyorum tüylerimi 😍 o resimdekiler gibi oluyor pürüzsüz :)))
Pinkmom Zynpdur Photoshop onlar hiçbirşey göründüğü gibi deil boşuna kendini onlarla kıyaslayıp sinirlerini bozma😄Göbeğinde tüylenme olmayan hamile çok çokk nadirdir