Aylinarya Arkadaşlar 23. haftamda detaylı ultrason yaptırdım. Doktor 3 hafta sonra tekrar gel dedi sizdede ikinci kez çağırdılar mı 😔
yamacinannesii Aylinarya ben 3 kere gittim ayrıntılıya bebeğin kalbi tam gözükmediği için bi sorun çıkmadı
Aylinarya Deniz59 kendi doktorum değil üniversite hocası ama kendi doktorumda baktı bi sıkıntı yok dedi ama üniversitede ki doktor 3 hafta sonra sırtına bi daha bakıcam dedi bi sıkıntı var mı dedim yok dedi ama çağırdı ben çok endişelendim
Aylinarya yamacinannesii kendi doktorum değil üniversite hocası ama kendi doktorumda baktı bi sıkıntı yok dedi ama üniversitede ki doktor 3 hafta sonra sırtına bi daha bakıcam dedi bi sıkıntı var mı dedim yok dedi ama çağırdı ben çok endişelendim