Gaye_clk13 göz kararı koyuyorum ben ama mesela 4 tane incir 4 tane kayısıyı küçük küçük kesip yıkayıp tencereye alıyorum bir avuç üzümü de yıkayıp alıyorum hepsini üstüne sıcak su koyup bir süre kaynatıyorum. Azar azar suyu bittikçe su ekliyorum. Meyvelerin piştiğini meyveler su üstüne çıkınca anlıyorum o esnada biraz şeker de koyuyorum :)) biraz da şekerle kaynatıp ocaktan alıp ılık olunca blenderdan geçip sulandırıyorum çünkü kıvamı yoğun oluyor :) sonra sürahiye doldur soğut ve iç :)) şifa olsun :)))