Merhaba arkadaşlar haftaya cuma doğumum var 4 gündür soğuk algınlığım var emin olmak için testte yaptırdım covit testim negatif. KBB doktoruna gittim ufak bir enfeksiyon gözüküyor normalde antibiyotik başlamam lazım ama son haftan olduğu için veremem dedi. Boğazım için gargara kulak ağrım için de damla verdi. Kadın doğum doktorum da ıhlamur ve zencefil tüketebilirsin dedi. Dediklerini yapıyorum ama şuan hiç gerileme yok. Doğumum sezeryan olucak öksürük olması beni geriyo düşündükçe şimdiden canım acıyo 🤦 bana önerebileceğiniz tüketebileceğim bitkisel bişey var mıdır acaba