AnneBebek0 Merhaba hanimlar, 31+2 haftalik hamileyim. Benim gibi kasik kalca agrisi ceken var mi?☺️ Normal mi? Bide böyle kalca agrisi cekip normal dogum yapan var mi aranizda 😅 Yarin doktora kontrole gidecegim.
DenizBilge AnneBebek0 çatınız genişlediği ve oradaki bağlantılar esnediği için ağrınız olabilir bence. İnşallah doktorunuz da güzel şeyler söyler içiniz rahatlar. Ayaklarınızı yukarı kaldırarak uzanın biraz. Çok ayakta durmamaya çalışın ağrınız olduğu zamanlarda
Zesa17 AnneBebek0 AnneBebek0 32+3 haftalık hamileyim sol kalçamda ağrı var benimde. Dinlenmeniz gerek çok hareket halinde olmayın
AnneBebek0 DenizBilge tesekkür ederim. Bende öyle düsünüyorum ama cok zormus😒 insallah doktorda aynısımı der
DenizBilge AnneBebek0 rica ederim canım içini ferah tut. Çok ağrın olup dayanamayacak gibi olursanda doktora git.