Herkese merhaba bugün doktora gittim 17 hafta 5 günlük hamileyim hem cinsiyetini öğrenmeye hem kontrole rahim ağzı kisaligi olduğunu söyledi erken doğumu tetikler dedi dikkat et dedi ilk hamileliğim yani neleri yapıp neleri yapmiycağımı tam bilmiyorum bilgisi olan varsa bilgilendirebilir mi lütfen şimdiden teşekkürler.