3 gün önce temizlik yapmam ile sonuçlanan hafif kanamam oldu. Bugün hâlâ devam edince acile gittim ultrason da bebeği gördük gayet sağlıklıydi çok şükür. Doktor kan durmasi için iğne ve Progestan yazdı onları kullanıyorum. Kan akıntı tarzında geliyor, çok şiddetli değil. Bu arada 20+4 üm .. Yorulduğum dan diyor doktor, iğne vuruldum durmasını bekliyorum.. Sizler böyle bir durum yaşadınız mı