Gulten97 Yani rumelide Yağmur var o iyi ama ben tülay’dan hiç memnun kalmadım yani daha kapıdan çıkmadım diğer hastayı çağırıyor , dinlemiyor söyleyeceklerimi unuttum folik asiti bile ben yaZdırdım, muayane zaten şipşap etti bende değiştirdim başka yere gidiyorum şu an çok memnunum 😊 çam ve sakura için birşey diyemiyorum ama umarım beğendiğimiz bir doktor bulursunuz