esrabia Kızlar sizce göğüs pompası olmazsa olmaz mı ben daha almadım alıp almama konusunda kararsızım olması gereken bir şey mi bide hangi marka alsam bilemedim onuda 🤦♀️🤣
Mltm88 esrabia Ben ilk gebeliğimde almamıştım ama sonrasında gerekti aldım..Memede süt kaldı ateş yaptı falan..2.doğumumda da kullandım biraz.Aradan 8 sene geçti o çöp oldu tabi şimdi 32 haftalığız yeni aldım, kiwi marka..
eebru- esrabia ben hamileyken almadim erken dogum yaptim kizim hemen emmedi e benim de sütüm geri gitti ben de hemen siparis verdim netten 2 gunde geldi sagdim sagdikca cogaldi simdi kizim emiyor cok şükür kullanmıyorum