Merhaba canlar💕 Biz 33+2 deyiz. Allah izin verirse normal doğum düşünüyorum. Ama şuana kadar bebeğim dönmüş olması gerekiyor dedi doktorum. Yani dönedebilir dedi ama ben tedirgin oldum acaba döner mi diye… Bunu yaşayan oldu mu ? Son zamanlarda bebeği dönen oldu mu ? Biraz içim rahatlasın istiyorum 😔🎈