Ckfksldlflglglsks benim de öyle oldu geçen hafta. Akşam uyudum kalktım gün içinde 3 kere çok az hisseder gibi oldum, sonra doktorum gel dedi Nst bağladı 2 kez çocukta hareket yok, ultrason kalp atışı var, hastaneye yatış verdi serum bağlandı 4 5 saat sonra hissetmeye başladım. Sonrasında hareketler yavaşladı daha 2 gündür düzeldi. Sebebi yoktu ama sağlıklı çok şükür. Siz de bir gidin derim ihmal etmeyin sağlıklı günler