rsm_0026 32 haftalık hamileyim bebeğim bir buçuk kilo doktorum biraz zayıf dedi sizde durum ne nasl kilo aldırablirim acaba
Kelebeeek rsm_0026 31+5 1900 bizim kilomuz doktor iyi dedi beslenmene dikkat et canım sık sık ye az ye birde bebege kilo aldırıcak şeyler yemeye bak muz, ceviz, kuruyemiş, yeşil yapraklı sebzeler felan
Mervekose123 rsm_0026 Merhaba bende yeni 33 oldum 32 hafta iken gittiğim de 2 kilo idi bebeğim bana gelişimi çok güzel demişti ama doktordan doktora değişiyor mu acaba
cidolila rsm_0026 32 haftalıgım bebeğimde 2kilo 90 gram gayet uyumlu dedi doktorum haftasına göre.öle çok dikkat etmem yedigim şeylere hep faasfood beslenirim sabahları pogaça öğlenleri dışarıdan pizzza tost hamburger akşamları 🤨
Aysegultkn Merhaba, ben de 32+3′teyim benim bebeğimin kilosu da 1.800 haftasına göre biraz az dedi doktor genelde kaşar peynir ve muz öneriliyor. Her bebek iri olacak diye bi şey yok doğru beslendiğiniz sürece çok fazla kafaya takmayın bence
rsm_0026 Aysegultkn bn sadece bu ay biraz iştahımı kaybettm ama yinede eskiye göre kilo almışım geçen hafta bebegn keyfi yerinde kilosu iyi dedi bu hafta bna biraz zayf diyo bi hafta fark çıkıyor ikimizin hesabına göre herlde süre açılırsa problem olacak bu durum anlamadm ilk gebeliğim tecrübesizim
Aysegultkn rsm_0026 evet bizim de 1 hafta geriden ama bu sorun değil doktor bu süre çok artarsa sıkıntı oluyor bildiğim kadarıyla. Vitaminli şeyler yeyin inşallah yakalarlar haftalarını
rsm_0026 Kelebeeek bu ara hava sıcak oldugu için yumurtayı kesmiştim sadece yogurt tüketiyordum birde artk sona yaklaştıkça saldım herlde beslnmeyi bi defadan söylemesi çok yıktı aglma tuttu beni Aysegultkn
Aysegultkn rsm_0026 Lütfen ağlamayın 🌺 Kilo karşılaştırması yapmayın her bebek bir değil bebeğinizin kilosu ile olması gereken arasında çok büyük bi fark olmadığı sürece aklınıza takmayın bu kadar. Kuruyemiş yemeye çalışın muz yeyin yiyebildiğiniz kadar maden suyu da kilo aldırıyor diyorlar onu da deneyebilirsiniz
Kelebeeek rsm_0026 olsun canım sen morelini bozma bende eskisi gibi yiyemiyorum hava sıcak insanın canı istemiyor her çocuk bir değil eşimde bende biraz iriyiz bebekte o yüzden kilolu sanırım bizim ben 5 kg dogmuşum mesela önemli olan saglıgı canım sen morelini yüksek tut gerisi hal olur 😘
rsm_0026 Aysegultkn peki teşekkür ederim 🙏 inş iyi gelir 3 hafta sonrasında bebegmi kilo problemsiz görebilirim🤲🏻
rsm_0026 Mervekose123 bnada ilk gttm iyi dedi ses kaydı bile var kontrole gttgmde sanki zayf kalmş gbi knştu
Nehir3351 31 haftalikken 1800 gr dedi doktor iri bebek deyil gayet güzel dedi Karpuz peynir ceviz kuru incir yedim yemeni tavsiye ederim
Mrymonek 32 haftaligim 2.250 kilonuz. Bende aşırı dikkat etmiyorum aslına bazen aklıma gelince ceviz yerim sabahları sevdiğim için fıstıklı tahin helvası yiyorum normal domates salatalık süt peynir. Gün içinde maden suyu içerim
Hafsaramazan rsm_0026 az az ye sık sık ye süt falan da icebilirsin ben öyle beslenmeye çalışıyorum kuruyemiş de yesen iyi olur ceviz badem fındık fıstık ben tiksindim hamilelikte yiyemiyorum ama çok faydalı deniliyor benim de 32 .haftam bebeğim 1870 doktor kilosu iyi dedi