Dilekcnkn Kızlar bu ürünü dolapta buldum 25 tl sorum şu sizde aldınız mı böyle birşey gerek var mı ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında ??
Ilkmercimekgeliyor Dilekcnkn yaa cok tatli cok guzel güle güle kullan canm🥰 bende boyle bisey alicam guzel
Hafissee Dilekcnkn ay gelin çiçeği gibi hiç gerek yok o an zaten gözün terlik toka vs görmüyor bide cabuk yırtılıyor al normal cross mu ne o tarz terlik giy misgibi
Dilekcnkn Deletedmom9823 Birde giymezmişim 😂 boşa kalmasın dedim acaba sade birşey mi baksam çok mu gülü var
Dilekcnkn Hafissee Cross terlikle bir rahat edemedim daha doğrusunu orjinalini giymedim ama çakmaları bir rahatsızdı benimde kafamda deli sorular haftaya bir avmye uğrayayım o halde 😊
Zeyyyn Dilekcnkn hevesiniz varsa alın ama gerek yok zor giyiliyor kirleniyor haliyle yıkamanız lazım sonra süsten eser kalmıyor normal rahat bir terlik alıcam
Hafissee Dilekcnkn bim den aldım çakmasını bende orjinale o parayı veremem kalp krizi geçiririm 😁 24 tl aldım gayet rahattı o paraya anca o kadar yani
nvn-mutlu Dilekcnkn görsel olarak çok güzeller ama ben böyle birşey tercih etmicem daha rahat edebiliceğim birşey alıcam çünkü o an onları gözümüz görücek mi acaba 🤭
Dilekcnkn Annekus İşte bende sanırım o yüzden evin içinde de giyebileceğim rahat bir terlik alacağım gibi duruyor resim falan çekmiyorum zaten hani acaba gerek varmı dedim 🤷♀️🤷♀️
bahtnurr1 Dilekcnkn benim ayaklarım acayip şişiyor o yüzden düz terlik alcam ama taç için araştırma içerisindeyim