Hanımlar 1 ay öncesi 11+5te ikili test yapıldı labaratuvar kaynaklı gitmemiş kanım hastane dondurucusunda kalmış 24 gün sonrası gönderildi ve sonuç çıkmış ama ben her ihtimale karşı 3lüyü yaptırdım bugün 16+2deyiz.
İkili için
Serbest beta hcg değerim 58.4
Pappa değeri 3.16 çıkmış. Grafik şeklinde değildi sonuçlarda ve o kadar kan bekledikten sonra doğru sonuç verir mi bilemedim. Bu sonuçlar nasıldır grafik çıksaydı onu da gönderirdim