Merhabalar
sezeryan sonrası normal doğum yapan var mı yada yapmayı düşünen doktorunuz nasıl yönlendirdi neler yapmak lazım
benim ilki zorunlu sezeryan oldu iki yıl gecti kasım başı gibi ikinci doğumum olacak doktorum direk seseryana yöneldi hiç normali bile düşünmedi ben ise cok istiyorum kızım şuan 2yaşında ve cok hareketli sezeryan sonrası cok zor toparlandım yine korkuyorum öyle olursa ikisine de bakamamaktan