2 kaybim var rahmimde perde vardi rahim filmi histeskoropi laparoskopi ameliyatı oldum 3 ay önce geçen ayda negatifti bugün de yaptım test yine negatif Yüce Rabbım isyan etmiyorum benim ve isteyen tüm anne adaylarının yüzünü güldür Ya Rabbım şu mübarek günde Amin🤲