Egemenim64 canım benimde şekerim 2. Saatte 175ti dr diyetisyene yönlendirdi. Diyet uyguladım 10 gün kadar ve öncesinde endokrin dr şeker aleti verdi 10 gün boyunca ölçüm yaptım çok şükür normal değerlerdi sende ihmal etme git görün şekerini ölç ona göre insülin verir yada vermez. İnşallah vermez tabi. Sen yemene içmene dikkat et zaten ondan sonrasında sıkıntı çıkmıyor.