MerveOkayyy bence doğum şeklini bebeğine bırak bende hep normal istedim sancım çoktu sunide verip desteklediler açılma olsun diye zerre ağrı çekmedim nst de sancım 100 lerdeyken gezip dolaştım koridorlarda açılma olmayınca kabul ettim sezeryanı doğum sancısını hissetmeyen ben sezaryende ağladım acıdan korkudan 10 gün sonra tamamen geçiyo tabi ama ameliyatlı biri olarak hayatına devam ediyosun 🤷🏻♀️