honeysmom Merhabalarr bunu daha öncede sordum ama kimse cevap vermediii, 😣 hamileliğin 6. Ayındayım ve saçlarım çok kurudu, aşırıda dökülüyor. Benimle aynı durumu yaşayıp kullandığınız ve olumlu olan ürün veya evde yaptığınız bir yöntem var mıı??
YrtswnArkn honeysmom avakadolu şampuan ve Argan yağı kullanıyorum duştan sonra bana çok iyi geliyor 😊
Kuzucccum asyaebrar nasıl ve ne sıklıkla kullanıyorsunuz ? Şuan ıyı saçlarım ama Doğumdan sonra ihtıyacım olabılır az bi süre kaldı cınku 😊
yasemiinorhn honeysmom valla ben kestirdim ama saf zeytinyağı sür yarım saat kadar bekle uçlarına başka bir şey yapma şampuan krem yap birde yeterli düzenli yaparsan düzelecektir
asyaebrar Kuzucccum haftada 1 yada 2 kere tüm saçıma uygulayıp 3-4 saat bekletip yıkıyorum yıkarken önce şampuansız yıkayın yağ kolay aksın diye sonra şampuan kullanın 💕