YrtswnArkn Eabkrc canım ilk gebeliğim de ikiz di doktorun ikili test ve üçlü test onermemisti çünkü değerler normalden daha fazla olduğu için hiç bir güvenirliği yok demişti 😊 perinatoloji proforusuydu doktorum