Ebruskahh yani çok da takmıyorum önemli olan bebeğimin ve benim iyi olmamız zaten doğum sonrası hemen gidiyor kilo 21 kg aldım ölen kızımda 1,5 ayda 16 kg gitti bile sonra bir öğrendim ki yine hamileyim, kızım yaşasaydı diyorum hep kilo kalsaydı razı olurdum ama tabi Allah ne dilerse o, hiç takılma böyle şeylere iyi olalım, çocuklarımız iyi olsun gerisi boş 🤲