Saadet14 Doktorlara randevu yok öbürleri de almıyor 20 gunde ben yokum yıllık izindeyim anlayan varsa yazabilir mi ? https://imgyukle.com/i/sLDZY
Garfield06 Saadet14 nasıl bir yorumlama beklediniz anlamadim ama negatif olmasi gayet sağlıkli bir gebelik olduğunu gösteriyor. Sağlıcakla alin kucağiniza inşallah🙋♀️
Saadet14 Garfield06 Ya negatif olduğunu gördük ama doktorumuza gosteremedigimiz icin daha once bilen annelerden yorum bekledim. Tesekkur ederim sizde 👋