Yldz53 bazen bu uyarılara şaşırıyorum 🤦♀️ benim ki o hafta da 3 küsürdü hala da önden gidiyor. Ve şekerden şüphelenip diyetisyene de gidip yediğime içtiğimde dikkat ediyorum tam 3 aydır kendi kilom aynı bebek alıyor sadece. Üstelik gebelik şekerimde yokmuş 🤷♀️ Bir çok kilo postu var dayanamayıp yazdım. Eğer sağlıklıysa lütfen canınızı sıkıp takılmayın kavuşmaya az kaldı diyerek heyecanın keyfini çıkarın 🤗