Merhaba güzel anneler . Ben şuan 37+3 um . Çatı muayenesi oldum ve doktor çatımin dar olduğunu normal doğumun zor olacağını söyledi ama yine de bana bıraktı. Bugün gittiğimiz de suyum azalmış yarın tekrardan kontrol edicek eğer ciddi bir azalma olursa beklemeyiz dedi hazırlıklı olun dedi . Ben şimdi normal denemek istesem suni sanci mı veriyorlar açılmam da hiç yok bu arada