Meyracukurmaraz 38 haftalık olduk bugün. Başı aşağıda çatı muayenesi yapıldı ama bebek hiç aşağı inmemiş ve açıklık hiç yok böyle olup normal doğum yapan var mı?
ocak2021 Meyracukurmaraz daha vakti var . Son günlere doğru kafası yerleşip açıklık oluşabilir eger çatınız uygunsa .
Mmoommlife Meyracukurmaraz Merhaba bebegım doğum kanalına yanı asagı ındıgını bız anlayabılır mıyız acaba ?sancı falan olır mu yanı
Meyracukurmaraz Mmoommlife bazıları anlaşılıyor diyo ama bazıları da hiç anlamıyor. Hiç bir fikrim yok 32 den beri başı aşağıda ama kanala girmemiş. Bide kanala girince kasıkta hareket hissetmezsiniz diyolar