alyaninannesi2 hemen gittim canım görünce , bi kaç gün devam et arada kan geldi ama çok az , ardan bi kaç hafta geçti bu sefer kan gelmeye başladı az az tekrar gittim hemen acile çok şükür şimdi geçti ama , doktorum da hemen gel böyle bir durum olursa tekrar dedi , Çünkü ilk zamanlar olsa normalmiş bu lekeler ama sizin haftalarda normal değil bişey olmaz inşallah korkmayın ama doktora gidin geç olmadan bende şüpheye düştüm gittim iyi ki gitmişim