Duygu_aslann Kızlar selam 3 cm acilmam var hasteneye yatisim yapildi 1 doz ciger geliştirici iğne oldum nidicart veriyorlar birde dua edin 3 yasindaki kizimi birakip burays yatmak cok zor geldi.
Dilekcnkn Duygu_aslann Rabbim yardımcı olsun inşallah bebeğini zamanında kucağına aldığın günlerde gelir stres yapma canım bebeğin etkilenmesin rabbim şifa versin
1anneadayiii Duygu_aslann Allah sifa versin insaAllah sag salim saglikli bir şekilde kucağına alirsin insaAllah yavrunu