Zeyyyn Adana01gg dahiliye yada endokrin uzmanına gitmeniz gerek endokrin uzmanın alanı troıdler o daha iyi onlar ilaç başlatır aylık takip yapar
busegrr Adana01gg benim yükselmişti kadın doğum doktorum dahiliyeye yönlendirdi, düzenli kontrollerim var ve aç karnına ilaç içiyorum
durununannesiiiiii Dahiliye yada endokrine bir görünün sürekli takip edilmesi grekiyor, duruma göre ilaç dozu ayarlanıyor çünki. Ben yıllardır kullanıyorum ama hamilelikte çok Farklı iniş çıkışları oldu