Tuysl Kizlar 34+1 bebegim dogum pozisyonunda ama kanala yerlesmedi daha ve bebek hareket ettikçe kasıgimda bir agri oluyor seyime kadar vuruyor sonra geciyor tekrar hareket ederken bir agri oluyor canim çok yaniyor sizin de oluyor mu sormak istedim
2areninannesi Tuysl benımde aynısı. Hatta bende boyle bir post actım. Tek taraflı kasık agrım var. Bir de bebek vurdukca kasıgım cok agrıyo
Tuysl 2areninannesi benimde tek tarafli degil ama komple agriyor karnimin alti ve seyime kadar ama hareketliyken onu fark ettim 🤔