Kızlar aranızda hamileyken sucuk pastırma haftada bir ikide olsa yiyen varmıydı. Benim aşırı derecede canım istiyor. Bazen abartmadan sucuklu yumurta yiyorum bazen bir iki dlim pastırma yiyiyorum. Sonra vicdan azabı çekiyorum . Çocuğuma zarar mı verdim diye😕 Bu psikolojiden çıkamıyorum😕