Herkese merhabalar,
Bugün randevumuz vardı, oğlumun kilosu 3500′lerdeymiş, baş aşağı 2 hafta öncesinde dönmüştü ama kanala girmemişti, kafa çevre kısmı 2 hafta önden gittiği için normal doğum olursa 39. Haftada fitil ile sancı başlatıp doğumu başlatırız demiştik , bugün yine vajinal muayene oldum, nst de de hiç sancı çıkmadı ve oğlumun kanala girmediğini söyledi yine🤦🏼♀️ Pazartesi ne yapacağımıza karar verelim, ya suni verip başlatıcak ama kanala girmezse sezeryana dönebiliriz ya da direk sezeryan olabiliriz vs. Pazartesi hepsini konuşuruz dedik.
Durum bu, hem korku hem heyecan hem kavuşma isteği bir arada yaşıyorum, duygusallık çok var ağlıyorum sürekli 🙃🙃
Suni sancı alıp bebeği kanala girip normal doğum yapan var mı ya da benim gibi bu durumda olan var mı?
(İ)lk doğumun olacak çoookk korkuyorum lütfen olumsuz yorumlar yapmayınız ☺️❤️)