Feyza12 12 saatlik yolculuga gelmiştim çıkmadan doktoruma çıkmadan progestan vurulsan iyi olurmu demiştim vurulmamı söyledi ama ozaman 20 haftalıktım şimdi 24 haftalıgım dönüş yapacam hafta sonu oldugundan doktora soramadım sizce vurulsammı vurulmasammı
cinderella Feyza12 bende 24 haftalıkken 10 saatlik yola gitmiştim bi sıkıntı da olmamıştı 32 sen sonrası sıkıntılı bence
Feyza12 Glmgkcmm doktoruma ulaşamıyorum kendi şehrimdede degilim acaba vurulsam bi zararı olur mu o düşüncedeyim