Alparslaninannesii Arkadaşlar birşey soracam sizlere benim hamilelikle alakalı belirtilerimin hepsi var kandan baktırdım 2 çıktı adetime de 10 gün var sizce hamile olabilir miyim yoksa psikolojik mi yeni evliyim ama çocuk istiyorum
Denizyildizii Alparslaninannesii bilemeyiz malesef daha çok erken😊 adetiniz gecikince yenileyin testi. Suan icin negatif
umutluanneadayi Alparslaninannesii canm 2 olup yükselen de var düşünde var hakkında hangisi hayırlısı ise o olsun ☺️🤲🏻♥️
Nurtrky Alparslaninannesii 10 gün çok erken çıkmaz boşa kendini stres etme adete beş gün kala tekrar test ver bakalm hayırlısyla🌸
Nurtrky Alparslaninannesii idrar testi için gününü tam bekle hatta gecikme bekleme en iyisi benim adet 2 gün geçti negatifti 3. Gün tekrar yaptm pozitifti
Miros Alparslaninannesii benim bildigimce 0 cikarsa hic yukselmiyor tabiki seni umutlandirmak istemem ama yeni döllenmis olabilir o dişini sık adetinin gecmesini bekle benim ikinci hamileligim hep gec döllenme oluyor bende o yuzden ilk ogrendigimde 11 di iki gun sonra 50 ye cikti belki seninde oyledir belirtilerin neler mesela
Alparslaninannesii Miros İnşallah yükselir sabahları bulantım oluyor anı kalkmalarda baş dönmesi kokuları çok çabuk alıyorum yani çok keskin oldu alisim göğüslerim ağrıyor karnıma arada sancı giriyor çok idrara cikiyorim sık sık
Miros Alparslaninannesii allahim insallah yukselir değerin ama acele etme adetinin gecmesini bekle mutlaka
Meless Alparslaninannesii bende zamanında psikolojik olarak çok yaşamıştım belirti gebe kalınca anladım ki o psikolojik yaşadıklarıma benzemiyor. Beklemediğim anda oldu umudum kalmamıştı. Sizde beklemeyin kafanıza takmamaya çalışın. İnanın isteyince olmuyor
Meless Alparslaninannesii rabbim tez zamanda sizede hayırlı evlatlar nasip etsin🙏 Kafanızı dağıtın her şeyin hayırlı bir zamanı vardır. Bazen gerçekten oluruna bırakmak gerekiyor. Allahın bir bildiği vardır