Eyoo 15 haftalık hamileyim. Dün akşam gece yatarken.iki kere göbek etrafında pıt pıt diye ses duydum.birde biraz önce karnımın orta yerinde bir kere pıt sesi duydum.sanki minik baloncuk patladı.bende anlamadım bebek haraketi ola bilir mi.bagirsak hareketi olsaydı devam ederdi ve ya sesini duyardım.ama bir kere oldu durdu .